Nabór na stanowisko Inspektor ds. Inwestycji

Komunikaty | Praca | Urząd |
Data publikacji: 26 października 2023

Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. Inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni

Ofertę na stanowisko Inspektor ds. Inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:

I. Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) nieposzlakowana opinia,
4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
5) wykształcenie wyższe (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego – wymagane co najmniej 3 lata stażu pracy) lub wykształcenie średnie (w przypadku posiadania wykształcenia średniego – wymagane co najmniej 5 lat stażu pracy).

II. Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie w pracy min. 3 lata w administracji publicznej lub w nadzorze/kierowaniu robotami i/lub projektowaniu branży drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane,
3) znajomość zadań i kompetencji organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego,
4) znajomość procesu budowlanego,
5) systematyczność, terminowość, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego (zadań inwestycyjnych i remontowych), a w szczególności:
a) obliczanie szacunkowych kosztów przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
b) sporządzania okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji,
c) prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
d) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów.
2) nadzór nad zapewnieniem i aktualizowaniem (w przypadku podpisania aneksu terminowego bądź zwiększającego wartość robót) przez wykonawców zadań inwestycyjnych:
a) gwarancji należytego wykonania umowy,
b) gwarancji wykonania wad i usterek,
c) innych (np. ubezpieczenie działalności gospodarczej, placu budowy) wymaganych umowami oraz ich zwracaniem po terminie określonym stosownymi przepisami.
3) wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego (zadań inwestycyjnych i remontowych), a w szczególności:
a) obliczanie szacunkowych kosztów przygotowania dokumentacji projektowo kosztorysowej,
b) obliczanie szacunkowych kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych,
c) sporządzanie wniosków do burmistrza o rozpoczęcie zadania inwestycyjnego, bądź remontowego, zgodnie z zasadami udzielania Zamówień Publicznych w jednostce,
d) współpraca i koordynacja prac z projektantami, rzeczoznawcami i instytucjami w trakcie procesu przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie,
e) odbiór i sprawdzenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z zawartymi umowami, a w szczególności: zakresu, terminu wykonania, wartości i ilości przekazanej dokumentacji. W zakres odpowiedzialności pracownika nie wchodzą rozwiązania projektowe, które wymagają przy projektowaniu posiadania odpowiednich uprawnień,
f) rozliczenie kosztów związanych z przygotowaniem inwestycji,
g) realizowanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z prawidłowym rozpoczęciem, realizacją oraz zakończeniem zadań inwestycyjnych, w szczególności: zgłoszenie rozpoczęcia prac w organach nadzoru budowlanego, przekazanie wykonawcy placu budowy, współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego i autorskiego nad realizowanymi inwestycjami, prowadzenie kontroli zgodności zakresu, jakości wykonania, terminu i kosztu realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i finansową, uczestnictwo w odbiorach prowadzonych inwestycji, przekazywanie zrealizowanych obiektów do użytkowania, rozliczenie inwestycji, przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych,
h) sporządzania okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji,
i) prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
j) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów,
4) realizacja spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia drogowego i sygnalizacji świetlnej w Gminie Bogatynia,
5) rozliczanie płatności za energię elektryczną za oświetlenie drogowe i sygnalizację świetlną w Gminie Bogatynia,
6) pomoc placówkom oświatowym w przygotowaniu remontów bieżących obiektów w ramach planu budżetowego na dany rok,
7) sporządzanie sprawozdań opisowych i innych (GUS, WUS),
8) wytwarzanie informacji na potrzeby BIP,
9) uczestniczenie w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
10) udział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych do projektu budżetu Gminy,
11) wytwarzanie projektów uchwał na potrzeby związane z prowadzonymi sprawami,
12) współpraca z innymi wydziałami w zakresie opracowywania projektów wieloletnich programów inwestycyjnych i innych planów inwestycyjnych,
13) współpraca z innymi wydziałami w zakresie koordynacji dotyczącej procesu planowania inwestycji miejskich,
14) wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

IV. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

1) praca wykonywana w Urzędzie oraz na terenie gminy,
2) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz przemieszczaniem się w terenie, praca wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z pracownikami Urzędu, interesantami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku biurowym, ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

V. Wymagane dokumenty:

1) CV,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do ogłoszenia,
4) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
5) kserokopie świadectw pacy,
6) opinie, referencje (jeżeli są posiadane),
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
11) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
12) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni stanowiąca załącznik do ogłoszenia,
13) wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane, a złożone kserokopie dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VI. Informacje dodatkowe:

1) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni był wyższy niż 6%,
2) pełny wymiar czasu pracy,
3) zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu naboru,
4) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 10.11.2023r. do godz. 14:00 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. Inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni”,
5) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane,
6) dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 75 77 25 178 lub 75 77 25 166 (Wydział Organizacyjno-Prawny),
7) wykaz kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszony na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu, ponadto osoby te zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego,
8) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia,
9) osoby, które nie spełniły wymagań niezbędnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego etapu naboru lub były nieobecne, proszone są o odbiór swoich dokumentów aplikacyjnych (osobiście) w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników o naborze. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone.

Data ogłoszenia: 24.10.2023 r.


Plik z informacją do pobrania <tutaj>

Najnowsze aktualności

Pilny komunikat Straży Miejsk...

Informujemy, iż w ostatnich dniach Straż Mi...

Kategoria: Bezpieczeństwo, Komunikaty,

22 listopada 2024
Czytaj więcej

OSTRZEŻENIE nr 108 – Ob...

Obszar: województwo dolnośląskie powiat zg...

Kategoria: Ostrzeżenia,

22 listopada 2024
Czytaj więcej

Złote Gody w Gminie Bogatynia...

21 listopada w Urzędzie Stanu Cywilnego w Bo...

Kategoria: Okolicznościowe, Rodzina,

22 listopada 2024
Czytaj więcej

Program „Senior w dobrej...

Fundacja "MultiSport" serdecznie zaprasza doj...

Kategoria: Sport i rekreacja, Zdrowie,

22 listopada 2024
Czytaj więcej

Nowe radiowozy dla policji w B...

20 listopada 2024 roku przed Komisariatem Pol...

Kategoria: Bezpieczeństwo, Gmina, Społeczeństwo,

22 listopada 2024
Czytaj więcej
Zobacz więcej aktualności