Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych
Fundusze promocji zostały utworzone w celu wspierania marketingu rolnego, wzrostu spożycia i promocji produktów rolno-spożywczych.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa administruje tymi funduszami utworzonymi zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych. W związku z nowelizacją tej ustawy z dnia 21 lutego 2025 r., przedstawiamy ulotkę informacyjną dotyczącą zmian w funkcjonowaniu mechanizmu funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.
Pobierz <tutaj>
Najnowsze aktualności
Międzynarodowy Festiwal Twór...
Miejsko – Gminne Potyczk...
...
Kategoria: Okolicznościowe,
Gminne obchody Dnia Strażaka...
Kategoria: Gmina, Okolicznościowe,
Za nami „Festyn na Trój...
Kategoria: Kultura, Współpraca transgraniczna,