Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych
Fundusze promocji zostały utworzone w celu wspierania marketingu rolnego, wzrostu spożycia i promocji produktów rolno-spożywczych.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa administruje tymi funduszami utworzonymi zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych. W związku z nowelizacją tej ustawy z dnia 21 lutego 2025 r., przedstawiamy ulotkę informacyjną dotyczącą zmian w funkcjonowaniu mechanizmu funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.
Pobierz <tutaj>
Najnowsze aktualności
Ostrzeżenie hydrologiczne nr ...
Kategoria: Ostrzeżenia,
Bogatynia – 22 lipca, Ko...
Kategoria: Komunikaty,
Odkryj fascynujący świat owa...
Kategoria: Ciekawostki, Współpraca transgraniczna,
Zaszczep się przeciwko wiruso...
Kategoria: Zdrowie,