Policz i nie przelicz się!
Kampania społeczna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów „Policz i nie przelicz się!” zwraca uwagę społeczeństwa na ryzyko utraty oszczędności i konieczność zachowania ostrożności przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.
Niskie stopy procentowe zachęcają konsumentów do zakupu nieruchomości na kredyt oraz lokowania środków w różnego typu instrumenty finansowe. Związane jest z tym duże ryzyko realnej utraty oszczędności bądź niemożności spłaty zobowiązań w przyszłości.
UOKiK przygotował dwa 30-sekundowe spoty przeznaczone do emisji w telewizji i radiu.
Kampania rozpoczęła się 6 września 2021 r.
Najnowsze aktualności
75-lecie Szkoły Podstawowej w...
Kategoria: Okolicznościowe, Oświata,
Ankieta – Diagnoza probl...
Kategoria: Gmina, Pomoc społeczna,
Liceum Ogólnokształcące w B...
Kategoria: Ochrona środowiska, Oświata, Turystyka, Współpraca transgraniczna,
Dzień otwartych domów przys...
Kategoria: Domy przysłupowe, Kultura, Stowarzyszenia, Turystyka,
Bogatynia – 19 maja...
Kategoria: Energetyka, Komunikaty,