Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. drogownictwa
Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. drogownictwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni.
Ofertę na stanowisko podinspektora ds. drogownictwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe techniczne lub średnie (w przypadku posiadania wykształcenia średniego – wymagane co najmniej 3 lata stażu pracy w branży drogowej lub budowlanej),
6) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: prawo budowlane, prawo o ruchu drogowym, ustawa o drogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy min. 1 rok w administracji publicznej,
2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych,
4) znajomość zadań i kompetencji organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego,
5) znajomość procesu budowlanego,
6) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
7) systematyczność, terminowość, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zaliczanie dróg do odpowiedniej kategorii, ustalanie przebiegów dróg gminnych, przygotowanie projektów stosownych uchwał,
2) zarządzanie siecią dróg publicznych oraz wewnętrznych,
3) prowadzenie spraw w zakresie drogownictwa,
4) orzekanie w drodze decyzji o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu pierwotnego w razie jego naruszenia,
5) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót oraz na umieszczanie urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi,
6) uzgadnianie lokalizacji zjazdów,
7) uzgadnianie linii ogrodzeń wzdłuż dróg gminnych,
8) prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych,
9) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg gminnych oraz wewnętrznych,
10) nadzór nad oznakowaniem pionowym i poziomym, sygnalizacją uliczną,
11) zlecanie zmian organizacji ruchu oraz nadzór nad ich wprowadzaniem,
12) współpraca ze służbami w zakresie bezpieczeństwa ruchu,
13) współpraca z zarządcami dróg wojewódzkich i powiatowych.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz na terenie Miasta i Gminy Bogatynia,
2) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań oraz przemieszczaniem się w terenie. Praca wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z pracownikami Urzędu, interesantami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku biurowym, ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do ogłoszenia,
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
10) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni stanowiąca załącznik do ogłoszenia,
11) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe średnie lub wyższe,
12) kserokopie świadectw pracy dokumentujące co najmniej 3 lata stażu pracy w branży drogowej lub budowlanej,
13) opinie, referencje (jeżeli są posiadane).
VI. Informacje dodatkowe:
1) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6%,
2) wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy,
3) zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu naboru,
4) wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 10.02.2025 r. do godz. 1200 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. drogownictwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni”,
5) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane,
6) dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 75-77-25-178 lub 75-77- 25-166 (Wydział Organizacyjno-Prawny),
7) wykaz kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszony na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu, ponadto osoby te zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego,
8) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia,
9) osoby, które nie spełniły wymagań formalnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego etapu naboru lub były nieobecne, proszone są o odbiór swoich dokumentów aplikacyjnych (osobiście) w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników o naborze.
Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone.
—
Ogłoszenie do pobrania <tutaj>
Najnowsze aktualności
Sesja Rady Miejskiej – 5...
Kategoria: Komunikaty, Samorząd, Urząd,
Ogłoszenie dotyczące poszuki...
Kategoria: Komunikaty,
„Sensoplastyka Zimowa...
Kategoria: Kultura,
Nabór kandydatów na wolne st...
Kategoria: Komunikaty, Praca, Urząd,
Konkurs na stanowisko dyrektor...
Kategoria: Komunikaty, Kultura,