Nabór na stanowisko urzędnicze inspektora ds. gospodarki nieruchomościami

Polecane | Praca | Urząd |
Data publikacji: 24 kwietnia 2025

Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni.

Ofertę na stanowisko inspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:

I. Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe w tym 3 lata stażu pracy.

II. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej,
2) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Kodeks Cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
3) mile widziana znajomość oprogramowania Proton,
4) znajomość oprogramowania Microsoft Office,
5) sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,
2) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału,
3) przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych, wycen nieruchomości, zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału,
4) przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału,
5) przygotowywanie dokumentów dla prowadzonych postępowań sądowych,
6) opisywanie faktur, poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych,
7) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
8) prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży, zamiany, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem, dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszenia jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek,
9) nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
10) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym,
11) prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
12) prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem,
13) prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu,
14) prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości,
15) prowadzenie spraw z zakresu zwrotu udzielonych bonifikat,
16) prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem wysokości odszkodowań za grunty, które z mocy prawa stały się własnością Gminy Bogatynia,
17) wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia,
18) regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych,
19) wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz na terenie Miasta i Gminy Bogatynia,
2) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań oraz przemieszczaniem się w terenie. Praca wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z pracownikami Urzędu, interesantami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

V. Wymagane dokumenty:

1) CV,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do ogłoszenia,
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
10) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni stanowiąca załącznik do ogłoszenia,
11) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie wyższe,
12) kserokopie świadectw pracy dokumentujące co najmniej 3 lata stażu pracy,
13) opinie, referencje (jeżeli są posiadane).

VI. Informacje dodatkowe:

1) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6%,
2) wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy,
3) zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu naboru,
4) wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 14.05.2025 do godz. 1200 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni”,
5) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane,
6) dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 75-77-25-178 lub 75-77- 25-166 (Wydział Organizacyjno-Prawny),
7) wykaz kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszony na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu, ponadto osoby te zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego,
8) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia,
9) osoby, które nie spełniły wymagań formalnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego etapu naboru lub były nieobecne, proszone są o odbiór swoich dokumentów aplikacyjnych (osobiście) w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników o naborze. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone.


Wersja do pobrania <tutaj>

Najnowsze aktualności

Praktyczny przewodnik bioaseku...

Wytyczne opisane w przewodniku stanowią zbi...

Kategoria:

24 kwietnia 2025
Czytaj więcej

Nabór na stanowisko urzędnic...

Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia ogłasza n...

Kategoria: Polecane, Praca, Urząd,

24 kwietnia 2025
Czytaj więcej

Ostrzeżenie hydrologiczne nr ...

Obszar: Zlewnie dopływów Odry od ujścia Ny...

Kategoria: Ostrzeżenia,

24 kwietnia 2025
Czytaj więcej

Ostrzeżenie meteorologiczne N...

Obszar: województwo dolnośląskie, powiat z...

Kategoria: Ostrzeżenia,

24 kwietnia 2025
Czytaj więcej

Program grantowy „Wspól...

Narodowy Instytut Dziedzictwa ogłasza rozpoc...

Kategoria: Granty, Historia, Kultura, Stowarzyszenia,

23 kwietnia 2025
Czytaj więcej
Zobacz więcej aktualności