Wydział Administracyjny

 
Kancelaria Urzędu 75 77 25 110, 111, 112, 114, fax. 75 77 25 109 umig@bogatynia.pl
Biuro Rady Miejskiej 75 77 25 134, 135 biuro.rady@bogatynia.pl
Sekretariat Burmistrza 75 77 25 116, 117 biuro.burmistrza@bogatynia.pl
Kadry 75 77 25 166, 178 kadry@bogatynia.pl

Wydział Finansowo-Budżetowy

 
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów budżetowych 75 77 25 142, 155
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie wydatków budżetowych bieżących oraz inwestycyjnych 75 77 25 146, 147
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej oraz rachunku depozytowego 75 77 25 146, 143
Obsługa w zakresie sprawozdawczości budżetowej i finansowej gminy w tym kontrola sprawozdań jednostek podległych i nadzorowanych 75 77 25 144
Obsługa w zakresie planowania budżetu gminy i jego zmian 75 77 25 145
Obsługa w zakresie rozliczania podatku VAT 75 77 25 157
Przyjmowanie, rejestracja i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych 75 77 25 151
Obsługa operacji bankowych 75 77 25 154
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie ewidencji majątku gminy 75 77 25 149
Obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców, rozliczenie diet radnych i przewodniczących rad sołeckich i osiedlowych, rozliczenia składek ZUS, podatków i PFRON, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu 75 77 25 153, 156
KASA 75 77 25 159 Informacja o godzinach pracy kasy i o rachunkach bankowych <tutaj>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

 
Sprawy z zakresu księgowości i windykacji opłat z tytułu: dzierżawy gruntu, wieczystego użytkowania gruntu, najmu, przekształcenia użytkowania wieczystego we własność 75 77 25 122, 124 podatki@bogatynia.pl
Wystawienie do kasy dowodów wpłaty z tytułu podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub potwierdzające stan zaległości, udzielanie informacji o wysokości zobowiązań podatkowych (nadpłaty, zaległości, windykacja), rozliczanie sołtysów z poboru podatków lokalnych 75 77 25 123, 133 dagmara.wydrzynska@bogatynia.pl
malgorzata.luckman@bogatynia.pl
Przyjmowanie informacji i deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny, leśny i środki transportowe – os. fizyczne, os. prawne, prowadzenie postępowania podatkowego dotyczącego podatków lokalnych, wydawanie zaświadczeń w o wielkości gospodarstwa rolnego, pracy w gospodarstwie rolnym, zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 75 77 25 125, 126, 127 marcin.pedrak@bogatynia.pl
Wystawienie do kasy dowodów wpłaty z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi, potwierdzanie sald osób fizycznych i prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, rozliczanie opłaty targowej (weryfikacja) 75 77 25 128, 152 wioleta.michalczyk@bogatynia.pl
Złożenie pierwszej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, złożenie nowej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, złożenie korekty deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, rozpatrywanie podań w sprawie umorzenia zaległości za gospodarowanie odpadami komunalnymi, rozpatrywanie podań w sprawie odroczenia lub rozłożenia na raty zaległości za gospodarowanie odpadami komunalnymi 75 77 25 131, 132 monika.morawska@bogatynia.pl
malgorzata.wichlinska@bogatynia.pl

Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego

 
75 77 25 200, 201, 203 zarzadzanie.kryzysowe@bogatynia.pl

Wydział Spraw Obywatelskich

 
Ewidencja ludności 75 77 25 225, 224 obywatelski@bogatynia.pl
Dowody osobiste 75 77 25 221, 223 obywatelski@bogatynia.pl

Wydział Infrastruktury Społecznej i Działalności Gospodarcze

 
Dokonywanie wpisów w CEIDG, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych 75 77 25 211
Transport 75 77 25 212
Sprawy z zakresu działalności Ośrodka Rozwiązywania Problemów Uzależnień i Pomocy Rodzinie 75 77 25 293

Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

 
Ewidencja zbiorników bezodpływowych, usterki na placach zabaw, awarie kanalizacji deszczowej, ochrona zwierząt 75 77 25 381, 386
Wycinka drzew, dzikie wysypiska, dotacje (przydomowe oczyszczalnie oraz solary), decyzje środowiskowe 75 77 25 383, 384

Urząd Stanu Cywilnego

 
Urodzenia, małżeństwa, zgony 75 77 25 250, 251, 252, 253 usc@bogatynia.pl

Wydział Gospodarki Mieszkaniowej

 
Przydział lokali mieszkalnych, podnajem lokali, wstąpienie w stosunek najmu, zadłużenie czynszowe najemców lokali komunalnych 75 77 25 355, 356 anna.gorska@bogatynia.pl
joanna.mendziuk@bogatynia.pl
mieszkaniowy@bogatynia.pl
Sprawy dot. wspólnot mieszkaniowych, remonty budynków z udziałem gminy 75 77 25 357 sylwia.drozdz@bogatynia.pl
Naczelnik wydziału 75 77 25 180 lucyna.pedrak@bogatynia.pl

Wydział Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego

 
Zmiana stawki z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, aktualizacja opłaty, dzierżawa gruntu pod kontenery komunalne, sprzedaż lokali i budynków na rzecz najemcy 75 77 25 342 edyta.byczek@bogatynia.pl
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności, sprzedaż lokali i budynków na rzecz najemcy 75 77 25 343 ela.pawlowicz@bogatynia.pl
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności 75 77 25 347 dorota.szramska@bogatynia.pl
Dzierżawa i najem nieruchomości (cele rekreacyjne, ogrody przydomowe, grunty pod garaże i działalność gospodarczą), użyczanie nieruchomości 75 77 25 344 magda.plywacz@bogatynia.pl
Podziały nieruchomości, dzierżawa nieruchomości na cele rolne 75 77 25 345 paulina.michalska@bogatynia.pl
Nadanie i stwierdzanie numeru porządkowego, wypisy i wyrysy oraz zaświadczenia z mpzp 75 77 25 350, 351 katarzyna.szczesniak@bogatynia.pl
magdalena.wolkiewicz@bogatynia.pl
Sprzedaż gruntów zabudowanych oraz niezabudowanych 75 77 25 341 monika.dankowska@bogatynia.pl

Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu

 
obowiązek szkolny i nauki, dofinansowanie pracowników młodocianych, dowozy dzieci do szkół 75 77 25 232 izabela.merezynska@bogatynia.pl
pomoc zdrowotna dla nauczycieli 75 77 25 234 agnieszka.jakiel@bogatynia.pl
75 77 25 231 edyta.kierman@bogatynia.pl

Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji

 
Przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych, zgłaszanie awarii oświetlenia drogowego 75 77 25 362 czeslaw.brozyna@bogatynia.pl
Przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych 75 77 25 364 joanna.zajac@bogatynia.pl
Zamówienia publiczne 75 77 25 371 michal.andrzejewski@bogatynia.pl
Zamówienia publiczne, dotacje do zabytków 75 77 25 372 piotr.wysocki@bogatynia.pl
Zajęcie pasa drogowego, bieżące utrzymanie dróg 75 77 25 365 szymon.zaremba@bogatynia.pl
Naczelnik wydziału 75 77 25 360

Wydział Współpracy z Zagranicą i Promocji

 
Biuro współpracy z zagranicą (GPWT) 75 77 25 271, 272, 273 wspolpraca@bogatynia.pl
Biuro promocji 75 77 25 281, 282, 283 redakcja@bogatynia.pl

Samodzielne stanowisko ds. współpracy z mediami

 
75 77 25 280 monika.sawicka@bogatynia.pl

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

 
75 77 25 395 iod@bogatynia.pl

Koordynator ds. dostępności

 
75 77 25 170 magda.kutz@bogatynia.pl

Samodzielne stanowisko ds. bhp i ppoż.

 
75 77 25 377 karina.gorczyca@bogatynia.pl