Wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego

Samorząd |
Data publikacji: 20 czerwca 2024

Przewodniczący Sejmiku zarządził wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego. Wybory odbędą się zgodnie § 5 Statutu Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego stanowiącego załącznik do uchwały nr LVIII/1228/23 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 września 2023 r. w sprawie nadania Statutu Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego (Dz. Urz. Woj. Doln. z 2023 r., poz. 5271).

Dnia 23 kwietnia 2024 r. podpisane zostało postanowienie w sprawie ogłoszenia wyborów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego w 2024., a następnie dnia 28 maja 2024 r. Przewodniczący Sejmiku podpisał postanowienie zmieniające ogłoszenie wyborów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego. Postanowienia zamieszczone zostały w poniższych dokumentach.

W związku z powyższym wypełnioną kartę zgłoszenia wraz z oświadczeniem kandydata należy złożyć w terminie określonym w ogłoszeniu o otwarciu procedury wyłaniania kandydatów na Członka w jeden z trzech sposobów:

1) osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;

2) za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;

3) w wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego /na platformie ePUAP/. Karta zgłoszenia kandydata powinna zostać podpisana podpisem elektronicznym przez osobę składającą, a w przypadku Podmiotu osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Podmiotu zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego podmiotu.

Oświadczenie kandydata powinno zostać podpisane podpisem elektronicznym przez kandydata.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów w wersji papierowej (w sposób określony w ust. 5 pkt 1 i 2) decyduje data wpływu do Kancelarii Sejmiku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów w wersji elektronicznej (w sposób określony w ust. 5 pkt 3) decyduje data wpływu przez e-PUAP na elektroniczną skrzynkę Urzędu.

Dokumenty do pobrania:

Harmonogram-wyborow.pdf

Postanowienie-1.pdf

Postanowienie-2.pdf

Tryb i kryteria wyboru członków Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego

Uchwała nr 35/24 z dnia 28 maja 2024 r.

Uchwala nr LVIII 1228 23 z dnia 14 września 2023 r.

zal. nr 1 – oświadczenie kandydata

zal. nr 2 – karta zgłoszenia kandydata

 

Najnowsze aktualności

Akademia GOZ...

Krajowa Izba Gospodarcza i Instytut ADN sp. z...

Kategoria: Biznes, Ochrona środowiska,

21 lutego 2025
Czytaj więcej

Nie wstydź się, posprzątaj ...

Każdy właściciel psa wyprowadza swojego pu...

Kategoria: Bezpieczeństwo, Ekologia, Ochrona środowiska, Zdrowie,

21 lutego 2025
Czytaj więcej

Nabór na wolne stanowisko urz...

Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia ogłasza n...

Kategoria: Praca, Urząd,

20 lutego 2025
Czytaj więcej

Konkurs plastyczny dla dzieci ...

Placówka Terenowa KRUS w Lubaniu serdecznie ...

Kategoria: Bezpieczeństwo, Rolnictwo,

20 lutego 2025
Czytaj więcej

Dolnośląskie Forum Odbudowy ...

Szanowni Państwo, w dniu 19.03. 2025 r. Sam...

Kategoria: dla Ukrainy, Komunikaty,

20 lutego 2025
Czytaj więcej
Zobacz więcej aktualności