Wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego

Samorząd |
Data publikacji: 20 czerwca 2024

Przewodniczący Sejmiku zarządził wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego. Wybory odbędą się zgodnie § 5 Statutu Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego stanowiącego załącznik do uchwały nr LVIII/1228/23 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 września 2023 r. w sprawie nadania Statutu Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego (Dz. Urz. Woj. Doln. z 2023 r., poz. 5271).

Dnia 23 kwietnia 2024 r. podpisane zostało postanowienie w sprawie ogłoszenia wyborów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego w 2024., a następnie dnia 28 maja 2024 r. Przewodniczący Sejmiku podpisał postanowienie zmieniające ogłoszenie wyborów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego. Postanowienia zamieszczone zostały w poniższych dokumentach.

W związku z powyższym wypełnioną kartę zgłoszenia wraz z oświadczeniem kandydata należy złożyć w terminie określonym w ogłoszeniu o otwarciu procedury wyłaniania kandydatów na Członka w jeden z trzech sposobów:

1) osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;

2) za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;

3) w wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego /na platformie ePUAP/. Karta zgłoszenia kandydata powinna zostać podpisana podpisem elektronicznym przez osobę składającą, a w przypadku Podmiotu osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Podmiotu zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego podmiotu.

Oświadczenie kandydata powinno zostać podpisane podpisem elektronicznym przez kandydata.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów w wersji papierowej (w sposób określony w ust. 5 pkt 1 i 2) decyduje data wpływu do Kancelarii Sejmiku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów w wersji elektronicznej (w sposób określony w ust. 5 pkt 3) decyduje data wpływu przez e-PUAP na elektroniczną skrzynkę Urzędu.

Dokumenty do pobrania:

Harmonogram-wyborow.pdf

Postanowienie-1.pdf

Postanowienie-2.pdf

Tryb i kryteria wyboru członków Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego

Uchwała nr 35/24 z dnia 28 maja 2024 r.

Uchwala nr LVIII 1228 23 z dnia 14 września 2023 r.

zal. nr 1 – oświadczenie kandydata

zal. nr 2 – karta zgłoszenia kandydata

 

Najnowsze aktualności

Wypad na Sępią Górę w posz...

W niedzielę 23 marca, 13-osobowa grupa stowa...

Kategoria: Stowarzyszenia, Turystyka,

25 marca 2025
Czytaj więcej

Mistrzostwa Miasta i Gminy w P...

W poniedziałek 24.03.2025 w Szkole Podstawow...

Kategoria: Oświata, Sport i rekreacja,

25 marca 2025
Czytaj więcej

Sesja Rady Miejskiej – 2...

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 m...

Kategoria: Komunikaty, Samorząd,

24 marca 2025
Czytaj więcej

Trening strzelecki uczniów &#...

20 marca strzelnicę sportową Ośrodka Sport...

Kategoria: Oświata, Sport i rekreacja,

24 marca 2025
Czytaj więcej

Międzynarodowy Dzień Wiosny...

21 marca 2025 r. w Przedszkolu Publicznym nr ...

Kategoria: Okolicznościowe, Oświata, Współpraca transgraniczna,

24 marca 2025
Czytaj więcej
Zobacz więcej aktualności