Powiatowy Konkurs Biblijny w SP nr 5

Okolicznościowe | Oświata |
Data publikacji: 13 maja 2025

8 maja w Szkole Podstawowej nr 5 im. Bolesława Chrobrego w Bogatyni odbył się Powiatowy Konkurs Biblijny, którego temat przewodni stanowiła znajomość Listów Świętego Pawła Apostoła do Koryntian.

W konkursie wzięli udział uczniowie ze szkół z terenu powiatu zgorzeleckiego, rywalizując w dwóch kategoriach wiekowych: klas IV–VI oraz klas VII–VIII.

Burmistrz podczas otwarcia konkursu podkreślił, że choć zmagania mają swoje zasady i wyłonią zwycięzców, to każdy, kto podjął trud przygotowań, już jest wygranym – zdobył drogowskazy, które mogą prowadzić przez całe życie.

Wyniki konkursu:

Kategoria klas IV–VI:

  • I miejsce – Alicja Kaletka
  • II miejsce – Wiktoria Przeworska i Mateusz Nawrocki
  • III miejsce – Sergiusz Sawicki, Aleksandra Turczyn, Mikołaj Guźniczak, Lena Buczek, Tobias Pazdera

Kategoria klas VII–VIII:

  • I miejsce – Lena Drewicz
  • II miejsce – Bartosz Warsocki
  • III miejsce – Paweł Drankiewicz, Dominika Krzesińska, Zuzanna Zielewska

Organizatorami wydarzenia byli: Ks. Ryszard Trzósło – Dziekan Dekanatu Bogatynia, Szkoła Podstawowa nr 5 oraz Koordynator Dekanalnego Zespołu Katechetów.

 

Najnowsze aktualności

22-26 listopada – Dni Ho...

Z okazji Dni Honorowego Krwiodawstwa PCK wszy...

Kategoria: Okolicznościowe, Zdrowie,

22 listopada 2025
Czytaj więcej

Zakończenie projektu partycyp...

Trialog na Trójstyku: Wspólne kształtowani...

Kategoria: Współpraca transgraniczna,

21 listopada 2025
Czytaj więcej

Młodzieżowa Olimpiada Ekolog...

W dniu wczorajszym (20.11) w Szkole Podstawow...

Kategoria: Oświata, Sport i rekreacja,

21 listopada 2025
Czytaj więcej

Zakończenie projektu „Lokal...

29 października odbyły się ostatnie warszt...

Kategoria: Oświata, Współpraca transgraniczna,

21 listopada 2025
Czytaj więcej

Wieczornica Patriotyczna w Sie...

19 listopada br. w Sieniawce odbyła się III...

Kategoria: Integracja, Okolicznościowe,

21 listopada 2025
Czytaj więcej
Zobacz więcej aktualności