Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa na temat funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.
Fundusze promocji zostały utworzone w celu wspierania marketingu rolnego, wzrostu spożycia i promocji produktów rolno-spożywczych.
Do zadań realizowanych w ramach funduszy należą m.in.: finansowanie i/lub współfinansowanie kampanii informacyjnych i promocyjnych, wspieranie udziału w wystawach i targach, prowadzenie badań naukowych, badań rynkowych i prac rozwojowych w zakresie poprawy jakości produktów spożywczych oraz szkoleń dla producentów i przetwórców, a także wspieranie krajowych organizacji branżowych, w tym ich przedstawicieli biorących udział w pracach specjalistycznych stałych i roboczych komitetów organizacji międzynarodowych lub będących członkami statutowych organów tych organizacji, zajmujących się problemami danego rynku.
Środki finansowe funduszy promocji mogą być przeznaczane również na sfinansowanie tzw. wkładu własnego organizacji branżowych, wymaganego przy wdrażaniu działań lub programów promocyjnych lub informacyjnych z udziałem środków unijnych, realizowanych w ramach mechanizmów Wspólnej Polityki Rolnej.
Więcej informacji w ulotce do pobrania <tutaj>
Najnowsze aktualności
Niepodległościowy Turniej St...
Kategoria: Okolicznościowe,
Dzień Pracownika Socjalnego...
Kategoria: Okolicznościowe,
Bezpieczna praca w rolnictwie ...
Kategoria: Bezpieczeństwo, Rolnictwo,
Romantyczny Trójstyk...
Kategoria: Kultura, Współpraca transgraniczna,
Otwarcie Witryny dla Sztuki w ...
Kategoria: Kultura, Okolicznościowe,