Biuro Burmistrza realizuje zadania z zakresu:
1. Obsługi kancelaryjno-biurowej Burmistrza Miasta i Gminy.
2. Obsługi procesu rozpatrywania wniosków wymagających stanowiska lub decyzji Burmistrza.
3. Obsługi procesu udzielania odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
4. Przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg.
5. Udostępniania informacji publicznej w zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia.
6. Nadzoru właścicielskiego nad spółkami gminnym.
7. Postępowanie w przedmiocie rozpatrzenia petycji.
8. Gromadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi przez podmioty zewnętrzne kontrolami: Najwyższą Izbę Kontroli oraz Regionalną Izbę Obrachunkową.
9. Kształtowania polityki przestrzennej gminy.
10. Prowadzenia rejestrów:
- Centralnego Rejestru Umów,
- Centralnego Rejestru Skarg,
- Rejestru Decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia,
- Rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
- Rejestru kontroli przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne,
- Rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni,
- Rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza.
------------------------------------------------------------------------------
Burmistrz Miasta i Gminy:
+ 48 75 77 25 116 - 118
Zastępca Burmistrza ds. Polityki Regionalnej:
+ 48 75 77 25 116 - 118
Zastępca Burmistrza ds. Inwestycji:
+ 48 75 77 39 480
e-mail:
biuro.burmistrza@bogatynia.pl